[Переглянути та завантажити повну версію матеріалу (13.0 Kb)]
«Мікрофон»
Один із видів колективного навчання, який дає можливість кожному окремому учню висловити свою думку. Студенти мають можливість по черзі відстояти свою позицію та аргументувати її. Викладач, уважно слухаючи, аналізує рівень засвоєння теми. Також викладач може висловити і свої міркування.
Для ефективної організації роботи академічної групи потрібно:
• поставити чітко сформульоване запитання чи проблему;
Наприклад, при вивчені теми «Поезія символізму» та творчості Ш. Бодлера можна поставити студентам такі питання : «Чи бувають квіти злими?», «Чому П.Верлена та А. Рембо називають «поетами із пекла?», «Чи кожен поет ясновидець?», «Чому збірку «Листя трави» називають ліричним романом у віршах?» та ін.
• запропонуйте групі якийсь предмет, який виконуватиме роль уявного мікрофона, який учні передаватимуть один одному, по черзі беручи слово;
• надавайте слово тільки тому, хто отримує уявний мікрофон;
• запропонуйте студентам говорити лаконічно й швидко, не більше ніж 1–2 хвилини;
• не коментуйте і не оцінюйте подані відповіді;
• підведіть підсумок обговорення.
|