Меню сайту

Категорії розділу
ЗНО: українська мова та література [27]
Інтерактивні методи навчання [13]
Календарне планування [4]
Методичні рекомендації [4]
Програми [5]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Мозковий штурм

[Переглянути та завантажити повну версію матеріалу (14.0 Kb)]

 

«Мозковий штурм»

          Це відома інтерактивна технологія колективного обговорення, що широко використовується для прийняття рішень щодо розв’язання конкретної проблеми чи ситуації. Мозковий штурм (атака) спонукає студентів проявляти уяву та творчість, дає можливість їм вільно висловлювати свої думки, проявляти творчу фантазію.

Мета „мозкового шторму” полягає в тому, щоб зібрати якомога більше ідей щодо озвученої проблеми від усіх учнів протягом обмеженого періоду часу, визначеного викладачем.

Організувати роботу за цією технологією можна таким чином:

  • Після презентації проблеми чи ситуації та їх чіткого формулювання (краще записати на дошці).

         Проблеми, які будемо вирішувати «мозковою атакою» можуть бути такими: «Аргументи на користь захисту Жульєна Сореля», «Історія Жульєна Сореля: трагедія чи моральна перемога?», «Чим приваблює роман «Майстер і Маргарита» читачів ХХІ ст.?», «Чи справді твір «Старий і море» –це повість – притча про людину?»   та ін.

  • Запропонуйте всім студентам висловити ідеї, коментарі, навести цитати, фрази чи ключові слова, пов’язані з цією проблемою.

При цьому потрібно зауважити, що ідеї або пропозиції можуть бути будь–які, навіть фантастичні.

  • Запишіть усі ідеї та пропозиції на дошці в порядку їх надходження від студентів без зауважень, коментарів чи запитань.

Зверніть увагу на такі головні моменти:

1.      Під час висування ідей чи пропозицій не пропускайте жодного, навіть, на перший погляд абсолютно безглуздого. Якщо ви будете критикувати їх під час висловлювання, студенти зосередять більше уваги на відстоюванні своїх ідей, ніж на спробах запропонувати нові і більш досконалі.

2.      Необхідно заохочувати всіх до висування якомога більшої кількості ідей. Варто підтримувати й фіксувати навіть фантастичні ідеї. Якщо під час мозкового штурму не вдається одержати багато ідей, слід мотивувати студентів записати декілька своїх власних ідей.

3.      Спонукайте всіх дітей розвивати або змінювати ідеї інших. Об’єднання або зміна висунутих раніше ідей часто веде до висування нових, що перевершують первинні.

4       На закінчення обговоріть і оцініть запропоновані студентами ідеї.

 

Категорія: Інтерактивні методи навчання | Додав: pletunya1 (2019-01-21)
Переглядів: 245 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

...
Погода

ФОТОГАЛЕРЕЯ

 

ВІДЕОГАЛЕРЕЯ

 

ОСВІТЯНСЬКІ САЙТИ

 
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz