Меню сайту

Категорії розділу
ЗНО: українська мова та література [27]
Інтерактивні методи навчання [13]
Календарне планування [4]
Методичні рекомендації [4]
Програми [5]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 85

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Програма 2013 р. Українська мова. Для ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації.

[Переглянути та завантажити повну версію матеріалу (72.0 Kb)]

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  І ЗМІСТУ ОСВІТИ

          

 

 

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

ДЛЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І-ІІ РІВНІВ

АКРЕДИТАЦІЇ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ ПІДГОТОВКУ

МОЛОДШХ СПЕЦІАЛІСТІВ НА ОСНОВІ

БАЗОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

 

Українська мова. Навчальна програма для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти.

Укладачі:

              Антонюк Т.М. – викладач вищої категорії, викладач-методист ДВНЗ „Чернівецький індустріальний коледж”, голова Всеукраїнської спілки голів обласних методичних об’єднань викладачів філологічних дисциплін ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації;

          Ковалевська  Л.Б. – викладач Київського технікуму електронних приладів, голова міського методичного об’єднання;

Кабаненко А.М. викладач вищої категорії, викладач-методист Київського радіомеханічного коледжу Національного авіаційного університету.          

Рецензенти:

       Бабич Н.Д. – професор кафедри історії та культури української мови  Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича;

      Разумейко М.С. кандидат філологічних наук, доцент кафедри українського мовознавства  Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського;

      Стрижаковська О.С.  кандидат філологічних наук, викладач вищої категорії, викладач-методист, заступник директора з гуманітарної освіти та виховання Чернівецького медичного коледжу БДМУ;    

     Груба О.Б. викладач вищої  категорії, викладач-методист, заступник директора з гуманітарної освіти ДВНЗ «Донецький технікум промислової автоматики», голова методичного об’єднання викладачів українознавчих дисциплін Донецької області;

      Лузман В.М. викладач вищої категорії, викладач-методист   КРВНЗ «Ялтинський  медичний коледж», заступник голови методичного об’єднання   АР Крим.                    

 

 

Схвалено комісією з української мови Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (Витяг з протоколу №  3 від 18.06. 2013 р.),

 лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України

від 10.07.2013 р. № 14.1/10-2425.

 

        

 

 

 

 

Пояснювальна записка

 Програма укладена відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти, Закону України «Про загальну середню освіту» та на основі навчальної програми з української  мови для  вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти (2010 рік; укладачі - Ковалевська Л.Б.; Антонюк Т.М.; Кабаненко А.М.) схваленої комісією з української мови Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (витяг з протоколу № 4 від 17.06.2010 р.), яка протягом двох років пройшла апробацію. В основі програми – не лише новий підхід до навчально-виховної мети курсу української мови, що передбачає виховання студента як компетентної  мовної особистості, яка відзначається високою мовленнєвою культурою; формування навичок комунікативно виправданого користування засобами мови в різних життєвих ситуаціях з обов’язковим дотриманням мовних норм  та мовленнєвого етикету; вироблення вмінь за лексемами й граматичними формами пізнавати національне світосприймання, ментальність рідного народу, а й інший підхід до принципів реалізації її змісту. Відбувається переорієнтація методик викладання мови  від  системно-описових до комунікативно-діяльнісних, що дає можливість відійти від традиційного погляду на вивчення української мови як необхідності забезпечення студентів знаннями не мови, а відомостей про мову (часто досить специфічними, віддаленими від практичного застосування): вивчення мови буде спрямовано не стільки на запам’ятовування студентами системи правил, скільки на розуміння закономірностей їх функціонування та формування комунікативних умінь і навичок. Крім комунікативно-діяльнісного, укладачі програми пропонують і такі принципи добору навчального змісту й організації навчання української мови, як: принцип взаємозв’язку навчання, виховання і розвитку особистості, принцип демократизації і гуманізації навчання та принцип особистісної орієнтації навчання, що й дає можливість забезпечувати гармонійну реалізацію основних загальноосвітніх функцій навчального предмета, здійснювати співпрацю викладача й студента з метою досягнення навчально-освітньої мети, створювати умови для розвитку науково-інтелектуального та творчого потенціалів кожного студента.

Головними завданнями предмета є:

  • виховання свідомого прагнення до вивчення української мови;
  • вироблення у студентів компетенцій комунікативно виправданого користування
    засобами мови в різних життєвих ситуаціях;
Категорія: Програми | Додав: pletunya1 (2019-01-13)
Переглядів: 220 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

...
Погода

ФОТОГАЛЕРЕЯ

 

ВІДЕОГАЛЕРЕЯ

 

ОСВІТЯНСЬКІ САЙТИ

 
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
uCoz